ÜZENET AZ AGYTÓL

| kedd

ÜZENET AZ AGYTÓL
"""""""""""""""""""""""
Amikor a testet teremtették valamennyi testrész FÖNÖK akart lenni

Az AGY azt mondta ;

-mivel én irányítom az összes testrészt,és én gondolkodom mindenki helyett,én leszek a FÖNÖK.

Erre a LÁB azt nondta ;

-miután én viszem az embert,oda ahova menni akar,és kivitelezem amit mond az AGY,így én akarok FÖNÖK lenni.

így folytatta a SZEM,a KÉZ,a SZÍV,a TÜDÖ,és minden szerv FÖNÖK akart lenni.

A SEGG azt mondta ;

-A FÖNÖK én vagyok !

Minden testrész röhögött,és abszurdumnak találta,hogy a SEGG legyen a FÖNÖKE.

Erre a SEGG nagyon megsértödött.Összehúzta magát,és megtagadta elvégezni dolgát.

Ennek a következtében az AGY belázasodott,a SZEM kigúvadt,a LÁB remegett, a KÉZ erötlenül lógott,még a SZíVnek és a TÜDÖNEK is nagy nehézségbe került elvégezni a munkáját.

Végül minden testrész kérte az AGYAT,engedje meg,hogy a SEGG legyen a FÖNÖK.így is lett.

A többiek most elvégzik a munkát,amíg a SEGG csak ül és sok szart csinál.

Tanulság:
-------------
Ahhoz,hogy FÖNÖK legyen valaki,nem kell géniusznak lennie.
LEHET EGY KÖZÖNSÉGES SEGG IS!
****


Üdvözlettel:
A Z A G Y
*************


0 megjegyzés: